söndag 11 november 2012

Hisshaveri!

Fortfarande ingen fungerande kamera, så jag visar några gamla filmer.

Har fått min nya rullstol, äntligen! Så jag hade sett framemot att vara ute ordentligt i helgen, promenera och träna. Men, men, gissa vad? Hissen är ur funktion!!! Och fastighetsägarna vägrar att laga hissen under helger...
Gissa om jag kommer ha ett och annat att säga dem i morgonbitti?!?

Så vi har varit inomhus. Passat på att rensa papper och så klart tränat också.
Nu börjar hundarna visa framsteg när det gäller att komma på sitt namn. Juni har haft svårt för att vänta på sin tur, utan har ju velat komma fast jag inte ens har sagt hennes namn...
Igår gick det riktigt bra; Juni väntade på sin tur några gånger, Agnes satt kvar de flesta gånger och Billy kom ett par gånger när det var hans tur.
Sen när det går riktigt bra inomhus så flyttar vi träningen utomhus.
Vi har också tränat lite annat; Stanna kvar (när man lämnar rummet), Volt (Freestylemoment) och att stänga kökslådan. Juni har blivit riktigt duktig på att stänga lådan!


Ruben sitter i min famn, helt cool! Sitter helt stilla och rör inte en min...


Vi är ute och promenerar och har Lipton med oss. Alla hundarna springer runt och leker och nosar. Men, inte Lycka inte. Hon vill gå med mig! Doris är också med på filmen...


Jaa, vad ska man säga? 


Här är vi i Kangos och firar jul för ett par år sedan. Min Lill-Mixa fanns då. Usch, vad jag saknar henne! Hon var som en virvelvind och man fick alltid skratta åt henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar