fredag 30 september 2011

Det här blir mitt sista inlägg i bloggen, sedan slutar jag skriva.Anledningen är helt enkelt tidsbrist; Om jag ska skriva bloggen så vill jag hinna uppdatera ofta, men det gör jag inte just nu.

Doris kommer jag att fortsätta träna framför allt GF och agility. Ruben är en glad pensionär som är med och tränar när han själv känner för det, vilket är ofta.

Lycka är.fortfarande djupt sörjd och saknad.

I november eller i december kommer vår nya familjemedlem. Han heter Billy och är nio månader. Jag har adopterat honom från Spanien och jag ser väldigt fram emot att få hem honom. Det är skönt att ha något roligt att längta till efter allt som varit med Lycka.

Vi kanske ses igen på denna bloggen, vem vet... Helena, Ruben och Doris.

2 kommentarer:

  1. Oj; så synd - men känner ofta samma som du: är det bloggen som styr mina upplevelser?
    Nå; vi "ses" ju iaf i GF gruppen!

    SvaraRadera
  2. Ja, det gör vi. Fast jag kommer att sakna att skriva blogg...

    SvaraRadera