söndag 11 mars 2012

Doris.

24 feb.  Min älskling, jag saknar dig så....

8 kommentarer:

  1. Har det hänt henne något? :(

    /Linda och Non Stop

    SvaraRadera
  2. Ja, Linda, jag var tvungen att låta henne somna in...
    Jag kommer att skriva i nästa blogginlägg vad som hände.

    SvaraRadera
  3. Helena; ditt beslut är klokt och så ansvarsfullt!
    Flera borde göra som du (ist för att lägga ut hunden på Blocket...)

    SvaraRadera
  4. Tack, Margareta. Och mitt beslut känns helt rätt, Doris mådde inte alls bra.
    Nu är hon trygg och det är det enda som betyder något. Även om jag själv är så fruktansvärt ledsen och saknar henne så.

    SvaraRadera
  5. Ja, visst är det underligt. Innan man lärt känna hunden som individ, så saknar man ju den inte...
    ...och det är nog priset vi betalar för att vi fäster oss vid våra hundar: det är smärtsamt att behöva klippa banden.
    Även om man vet att hunden får det allra bästa av att somna in.

    SvaraRadera
  6. Ja, det är priset vi betalar.
    Men, ändå ett pris värt att betala eftersom hundar är det bästa som finns.
    Så med det sagt så kan jag berätta att en ny familjemedlem väntas...

    SvaraRadera
  7. Tackar! Mer om nykomlingen på bloggen framöver.

    SvaraRadera