tisdag 14 december 2010

Just nu tar vi det lugnt...

Jag har inte så mycket att berätta om just nu! Pga kylan och mörkret blir det svårt att träna utomhus.
Vi har i alla fall varit ute flera timmar varenda dag så på kvällarna är vi ganska trötta, så vi har knappt tränat inomhus heller!
Matte tycker att vi påverkas av mörkret, inte brukar vi vara så här slöa på kvällarna i vanliga fall!

Vi har varit på Björkis och provat ut ett nytt hundtäcke till mig, den är rosa och fin! Och skönt fodrad!
Nästa vecka när vi åker till Kangos och firar jul så ska jag nog ha den på mig eftersom det brukar vara VÄLDIGT kallt där kring jultid.
Även här i stan så har vi på våra täcken, alla tre, när det börjar bli bortåt -12 grader och kallare!
Jag och Mixa hoppar ju och leker i snön fastän det är kallt och då behöver vi verkligen täcken som värmer oss!

Både igår, måndag, och idag tisdag, så har min ass haft med sin hund till oss.
Nu är vi så van vid henne så vi inte ens reagerar när hon kommer in genom dörren...

Vi är ute i vinterkylan och promenerar!

Så trötta, så trötta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar