måndag 27 december 2010

Kul jul!

Nu har vi varit i Kangos och firat jul, kul! Mixa var ute ganska mycket, men hon fick för det mesta vara själv; Jag och Ruben ville bara vara utomhus när matte också  var där...

Just nu så löper både jag och Mixa. Matte var lite orolig hur det skulle gå med två löptikar samtidigt. Jag kan ju vara lite grinig mot andra hundar när jag löper och matte har hört av andra hundägare att deras tikar slåss när de löper. Men, det går hur bra som helst! Det är mest jobbigt för Ruben, som trots att han är kastrerad, reagerar när vi löper! Stackarn är helt slut till och från!

Här kommer några bilder och filmer från Kangos!
Ps. det blev något fel på en av filmerna, ska försöka att lägga in den någon dag. Ds.


Jag i närbild....


Ruben och Mixa spanar  in i köket.



Ruben har lånat mattes sjal!


Vacker himmel.




Ruben vilar under matte!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar